snelmarketing

Home | Expertise | Cases | Over | Contact


Oorspronkelijk webdesign en waardevolle marketingoplossingen via het 10x10 principe van Snelmarketing.

Waardecreatie voor consumenten en organisaties is de marketing expertise van Snelmarketing. Dit specialisme is vanuit 10 oorspronkelijke webdesign en 10 waardevolle marketing grondbeginselen tot stand gekomen. Het 10x10 principe houdt in dat Snelmarketing een synergie voor u creëert door uw organisatie klantgericht te presenteren in combinatie met een ijzersterke marketingstrategie. Zie hieronder de 10 expertisegebieden in relatie tot webdesign (10xW) en de 10 expertisegebieden in relatie tot marketingoplossingen (10xM).



Webdesign: hieronder valt zowel de vormgeving als het technische aspect van uw website.

1. Gebruiksvriendelijkheid: de mate waarin bezoekers uw website makkelijk en logisch kunnen raadplegen.

2. Visualisatie: de stijl, logo, banners, foto’s, effecten en kleurgebruik.

3. Navigatie: de manier waarop alle hoofdstukken van uw website zijn ingedeeld.

4. Content: de wijze waarop de kern van uw boodschap helder en doeltreffend wordt weergegeven.

5. Search Engine Optimization (SEO): de vindbaarheid van uw website in Google.

6. Social media: integratie van bijvoorbeeld LinkedIn, Twitter, Youtube, Facebook en uw blog.

7. Content Management System (CMS): biedt de mogelijkheid om zelf uw tekst en foto's te updaten.

8. Fotopresentatie: creëert sfeer met afbeeldingen van uw producten en diensten.

9. Videopresentatie: een dynamische manier om uw organisatie op uw website te presenteren.

10. Responsive design: uw website schaalt mee met de afmetingen van het beeldscherm van smartphones, tablets en desktop pc's.



Marketingoplossingen: zie hieronder de expertisegebieden van Snelmarketing die leiden tot de oplossing van uw marketingvraagstuk.

1. Marketingstrategie: zoeken naar kansrijke markten, relevante doelgroepen en nieuwe trends. Het doel is om groei in uw klantenbestand te realiseren en distributiekracht van uw producten en diensten te versterken.

2. Marktonderzoek: het houden van een enquête, afnemen van een interview en het doen van een experiment om te komen tot nieuwe klantinzichten.

3. Positionering: de manier waarop consumenten uw organisatie en merk zien in relatie tot andere bedrijven is essentieel bij de beslissing van consumenten om voor uw producten en diensten te kiezen.

4. Customer journey: een beschrijving van de fases die een klant doorloopt wanneer deze in aanraking komt met uw producten en diensten; dit geeft inzicht in bijvoorbeeld het aankoop- en afhaakgedrag en hoe uw organisatie hierop kan inspelen.

5. Social media strategie: het inzetten van verschillende social media zoals Twitter en Facebook is het meest effectief als het in lijn is met uw marketingstrategie.

6. Productontwikkeling: het innoveren of bedenken van nieuwe producten en diensten voor uw organisatie.

7. Organisatieprocessen: het analyseren, structureren en transformeren van onder andere ICT gerelateerde bedrijfsprocessen.

8. Events: Snelmarketing helpt u graag bij het zoeken naar beurzen waar u uw organisatie kan presenteren. Het is ook mogelijk om Snelmarketing te betrekken bij de organisatie van uw (bedrijfs)evenement.

9. Coachen: Snelmarketing begeleidt u bij het zoeken naar de juiste richting om te komen tot resultaat. Het doel van coachen op bepaalde momenten is inspireren en aanmoedigen om door te zetten tot het gewenste doel is bereikt.

10. Marketing sales funnel: het ontwerp van een stappenplan die onder andere de fases van uw klantcontacten in kaart brengt met als doel klanten te werven, tevreden te stellen en daarmee te behouden.