snelmarketing

Home | Expertise | Cases | Over | Contact


Achtergrond

Snelmarketing is door Sander Nijgh in 2010 opgericht na het afronden van zijn studie International Business and Management Studies (IBMS) aan de Haagse Hogeschool. In 2012 heeft Sander Nijgh – parallel aan het opzetten van zijn bedrijf – de Master of Science titel behaald in Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Sander Nijgh wordt door zijn klanten omschreven als ondernemend, creatief en teamspeler. Voor meer informatie over Sander Nijgh kunt u hier klikken om zijn LinkedIn te bezoeken.

Snelmarketing-model

Succes is belangrijk. Waarde is essentieel. Maar hoe creërt Snelmarketing – voor uw organisatie – waarde zoals klantgerichte kwaliteit en service? Vanuit uw markt worden kwalitatieve data (bijvoorbeeld door interviews af te nemen) en kwantitatieve data (bijvoorbeeld bestaande marktstatistieken via internet) verzameld en geanalyseerd. Vervolgens wordt de uitkomst van deze data-analyse gebruikt door Snelmarketing om het 10x10 principe toe te passen op uw organisatie. Dit wil zeggen dat de 10 expertisegebieden in relatie tot webdesign (10xW) en de 10 expertisegebieden in relatie tot marketingoplossingen (10xM) ingezet kunnen worden om de producten en diensten van uw organisatie klantgericht te maken. Door u te helpen om producten en diensten klantgericht(er) aan te bieden, draagt Snelmarketing bij aan waardecreatie voor consumenten en bedrijven. Deze waarde vertaalt zich in een positieve merkervaring en zorgt voor tevreden - en loyale klanten van uw organisatie.

Schematisch: markt –> data –> 10x10 –> klantgericht (–> waarde voor uw klanten en organisatie)

Voor meer informatie over het 10x10 principe kunt u hier klikken om meer te lezen over de expertise van Snelmarketing.